Jędrne ramiona u kobiet

Szukasz informacji na temat w jaki sposób będąc kobietą ujędrnić swoje ramiona? Cóż, najlepszy sposób to pozbycie się nadmiaru tkanki tłuszczowej z organizmu poprzez zastosowanie odpowiednich ćwiczeń aerobowych oraz wzmocnienie, ujędrnienie mięśni poprzez ćwiczenia siłowe stymulujące mięśnie ramion. Nie da się osiągnąć jednego bez drugiego, nie ma szans na jędrne ramiona przy dużej ilości tłuszczu w ciele.

Ćwiczenia na jędrne ramiona

Trening powinien odbywać się często, najlepiej 5 dni w tygodniu. Należy zmieniać nawzajem trening aerobowy z siłowym.

Zacznij tydzień od intensywnego treningu aerobowego jakim może być bieganie, jazda na rowerze lub pływanie albo nawet aerobik. Wybierz ten trening, który sprawia ci największą frajdę. Na koniec zrób parę ćwiczeń rozciągających ciało.

Następnego dnia zrób kilku minutową rozgrzewkę i zacznij trening siłowy skupiający się na ramionach.

Trenując w ten sposób skończysz tydzień z 3 dniami treningu aerobowego i 2 dniami treningu siłowego.

jędrne ramiona

1. Ćwiczenia aerobowe

Dobry trening aerobowy powinien trwać minimum 30 minut. Jeśli jesteś na siłowni możesz zacząć do 15-20 minut średnio intensywnego treningu na bieżni, czy rowerze stacjonarnym a zakończyć trening 20 minutowym intensywnym treningiem na maszynie wioślarskiej.

Ważne jest częste zmienianie ćwiczeń albo przynajmniej tras w przypadku jazdy na rowerze lub bieganiu. W przeciwnym wypadku szybko możemy ulec znużeniu a to może prowadzić do zaprzestania treningu. Więcej o samych ćwiczeniach aerobowych i skutecznych technikach spalania tłuszczu dowiesz się tutaj: ćwiczenia aerobowe.

2. Ćwiczenia siłowe

Jednym z mitów ćwiczeń siłowych jest to, że sprawiają, że kobiety stają się zbyt muskularne. Jest to kompletna bzdura. Wszystko zależy od tego jak ćwiczymy, ile czasu i z jakim obciążeniem. Robienie wielu powtórzeń małymi ciężarami nie spowoduje wzrostu mięśni, ale ich wzmocnienie, ujędrnienie poprzez lekkie wyrzeźbienie.

jędrne ramiona

Jeśli chcesz mieć jędrne ramiona musisz skupić trening siłowy na bicepsach, tricepsach i przedramieniu. Takie ćwiczenia można wykonywać w domu, lub na siłowni. Przykłady takich ćwiczeń z obciążeniami jak i bez można znaleźć tutaj: ćwiczenia na ramiona.

Ujędrnianie ramion to nie tylko ćwiczenia mięśni ramion, ale kwestia pozbycia się z ciała nadmiaru tłuszczu. Bez tego nic z tego niestety nie będzie.